اسید مالیک بفرمول خوب برای نفروپاتی IgA در است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من 51 ساله و زن هستم، و من همیشه خون کم و پروتئین در ادرار داشته باشد. اسید مالیک خوبی برای نفروپاتی IgA در بیماران است؟

اسید مالیک از اپل ساخته شده است. هر چند که طعم تلخ، در واقع آن نوشیدنی قلیایی است. بنابراین، می تواند کمک به تنظیم سطح PH از مردم در بدن است. برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در، مقدار صحیح اسید مالیک بفرمول می توانید از مزایای زیر به ارمغان بیاورد.

1. جلوگیری از عفونت و سرما: اسید مالیک حاوی ویتامین غنی و اسیدهای آمینه، از جمله ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است، بنابراین این نوشیدنی می تواند کمک به بهبود وضعیت سلامت کلی از بیماران. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در اغلب در معرض خطر عفونت و سرما هستند، به طوری که آنها مجبور به مصرف برخی از اسید مالیک بفرمول.

2. سهولت خستگی و ضعف فراوان اسیدهای آلی اسید مالیک بفرمول می تواند متابولیسم بدن منجر شود، به طوری که برخی از مواد مانند اسید لاکتیک و استون است که می تواند خستگی را القا می توان شکسته. سپس، خستگی و ضعف از بیماران تا حد زیادی برطرف شده است.

3. به منظور بهبود خون: این اثبات شده است که اسید مالیک بفرمول ممکن است فشار خون کمک کند، کاوشگر عروق خونی و کاهش میزان کلسترول، به منظور بهبود وضعیت خون بیماران.

همه این مزایای بزرگ مفید برای نفروپاتی IgA نداشتند. بنابراین، اگر این بیماران به دنبال یک نوشیدنی سالم، آنها می توانند اسید مالیک بفرمول امتحان کنید. با توجه به شرایط بیماری از بیماران، دکتر می تواند به شما کمک کند تعیین مقدار به نوشیدن دوباره.

http://enfermedad-renal.com/ldrlpdle/1961.html





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، IgA در درمان نفروپاتی و رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: